پرونده تن‌تن در شستی

پرونده تن‌تن در شستی

پرونده تن‌تن در شستی، نخستین اسکرول مگزین ایران. ایده‌ی انتشار همراه‌نامه هیبریدی شستی، متفاوت و منطبق بر دوره‌ای است که در آن زندگی می‌کنیم. دوره‌ی رسانه‌های اجتماعی و پرش‌های سریع از روی اخبار مهم که انگار که دیگر آن‌چنان فرصت دیده‌شدن و خوانده‌شدن به‌معنای واقعی کلمه وجود ندارد.

همراه‌نامه هیبریدی شستی - تن‌تن

در پنجمین شماره‌ی این نشریه‌ی الکترونیکی – بخش پرونده‌ی ماه – به بهانه‌ی آغاز به‌کار دوباره‌ی انتشارات یونیورسال بیش از 20 صفحه از این نشریه به موضوع ماجراهای تن‌تن می‌پردازد.

همراه‌نامه هیبریدی شستی - بهروز

بیوگرافی مختصری از هرژه، معرفی کوتاهی از شخصیت‌های اصلی و برخی از ماجراهای ‌تن‌تن و میلو، ناشران و ترجمه‌های مختلف و… از بخش‌های دیگر پرونده تن‌تن در شستی این ماه نشریه می‌باشد.

همراه‌نامه هیبریدی شستی - ترجمه

انتشارات یونیورسال (ماردیک بوغوسیان) فعالیت خود را با چاپ عنوان‌هایی از ماجراهای تن‌تن و میلو آغاز کرد. اما پیش از سال 1357 موفق به چاپ تمام عناوین نشد. پس از چاپ و نشر تن‌تن در تبت و گل آبی، کتاب‌های تن‌تن در سرزمین طلای سیاه، تن‌تن در کشور شوراها، خرچنگ پنجه طلائی، انبار ذغال‌ سنگ، تن‌تن و پیکاروها و تن‌تن و هنر الفبا عناوینی هستند که در اولویت چاپ انتشارات یونیورسال (محمود کلانتری) قرار دارند.

همراه‌نامه هیبریدی شستی - میلو

برای مطالعه‌ی بیش‌تر همراه‌نامه هیبریدی شستی می‌توانید این‌جا کلیک کنید.

به اشتراک بگذارید

بعدی
فیلم سینمایی جواهرات کاستافیوره
قبلی
هرژه و آزادی مطبوعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست